2020-05-10 18:16:58 Nastava 11.5.2020. Ovdje su poveznice za nastavu na daljinu za 11.5.2020. za svaki razred u virtualnoj učionici PRO Jabučeta.
Upute se nalaze i u Microsoft Teamsu te u niže priloženim dokumentima. Potrebno je kliknuti na opciju [više] koja se nalazi ispod teksta da bi se otvorile upute po razredima. Dnevni plan rada PRO Jabučeta za 11.5.2020. PRVI RAZRED HRVATSKI JEZIK MATEMATIKA Na rad, Stjepan Jakševac Učenici rješavaju listić u aplikaciji Wizer.me – pjesma „Na rad“, Stjepana Jakševca“. https://app.wizer.me/learn/Q4WQTM Učenici rješavaju zadatke u Početnici str. 126. i 127. – dopunjavanje rečenica. Učenici čitaju i snimaju jednu kiticu pjesme po slobodnom izboru u vocaroo.com Zbrajanje (7+5) – vježbanje i ponavljanje Učenici rješavaju listić za vježbanje i ponavljanje zbrajanja s prijelazom desetice u aplikaciji Wizer.me. https://app.wizer.me/learn/8WYWX0
PRIRODA I DRUŠTVO TZK Mjesto u kojem živim – moje selo Učenici prate prezentaciju Mjesto u kojem živim. Učenici u bilježnicu zapisuju naslov . Učenici zapisuju svoju adresu stanovanja. Učenici izvode vježbe prateći prezentaciju u virtualnoj učionici.
SAT RAZREDNIKA Naši kućni ljubimci Učenici prate prezentaciju u aplikaciji Wizer.me o brizi za kućne ljubimce. https://app.wizer.me/learn/1MQS6Y Učenici sudjeluju u akciji prikupljanja sredstava za virtualnu humanitarnu akciju za udrugu koja se brine o zaštiti životinja pod nazivom „Heroj Šapice“.
DRUGI RAZRED HRVATSKI JEZIK MATEMATIKA Kad bi drveće hodalo, Grigor Vitez Učenici gledaju video o šumi kroz sva četiri godišnja doba. https://www.youtube.com/ Učenici čitaju tekst pjesme „Kad bi drveće hodalo“, Grigora Viteza . Učenici vježbaju izražajno čitanje pjesme. Učenici snimku svojeg izražajnog čitanja šalju u grupu. Množenje brojem 8 Učenici igraju igru u wordwallu – množenje i dijeljenje do 7. https://wordwall.net Učenici čitaju uvodni zadatak u udžbeniku na str. 102. Učenici u bilježnicu pišu naslov : MNOŽENJE BROJEM 8 Učenici zapisuju zadatak iz računske priče zbrajanjem istog pribrojnika te množenjem. Učenici u bilježnicu zapisuju tablicu množenja brojem 8. Učenici u tablicu zaokružuju crvenom bojicom umnoške koje su do sada već naučili te plavom bojicom koje su danas naučili. Učenici rješavaju zadatke u udžbeniku str. 103.
PRIRODA I DRUŠTVO TZK Zanimanja ljudi u zavičaju Učenici čitaju tekst u udžbeniku na str. 78. Učenici usmeno odgovaraju na pitanja na str. 79. u udžbeniku. Učenici prate prezentaciju o zanimanjima u zavičaju. https://view.genial.ly Učenici pišu naslov u svoju bilježnicu. Učenici zapisuju zanimanja ljudi u zavičaju s prezentacije u svoju bilježnicu. Učenici rješavaju zadatke u radnoj bilježnici str. 100. 101.,102. Učenici izvode vježbe prateći prezentaciju u virtualnoj učionici.
SAT RAZREDNIKA Naši kućni ljubimci Učenici prate prezentaciju u aplikaciji Wizer.me o brizi za kućne ljubimce. https://app.wizer.me/learn/1MQS6Y Učenici sudjeluju u akciji prikupljanja sredstava za virtualnu humanitarnu akciju za udrugu koja se brine o zaštiti životinja pod nazivom „Heroj Šapice“.
TREĆI RAZRED HRVATSKI JEZIK MATEMATIKA Potoci sami biraju svoje ime, Dragutin Horkić Učenici čitaju tekst „Potoci sami biraju svoje ime“, Dragutina Horkića i rješavaju zadatke u aplikaciji Wizer.me . https://app.wizer.me/learn/A4DRID
Prenošenje dužina/ uporaba šestara Učenici se upoznaju sa šestarom na poveznici https://hr.wikipedia.org/wiki/%C5%A0estar https://www.enciklopedija.hr/natuknica. Učenici prate video o prenošenju dužina šestarom i usporedo crtaju u svoje bilježnice. https://www.profil-klett.hr/ Učenici rješavaju zadatke 1.-6. u radnoj bilježnici na str. 88.
PRIRODA I DRUŠTVO TZK Živi svijet tekućih voda Učenici prate video o živom svijetu tekućih voda. https://www.youtube.com/ Učenici zapisuju naslov i prepisuju plan ploče u bilježnicu. Učenici rješavaju zadatke u radnoj bilježnici na str. 73.-75. Učenici izvode vježbe prateći prezentaciju u virtualnoj učionici.
SAT RAZREDNIKA Naši kućni ljubimci Učenici prate prezentaciju u aplikaciji Wizer.me o brizi za kućne ljubimce. https://app.wizer.me/learn/1MQS6Y Učenici sudjeluju u akciji prikupljanja sredstava za virtualnu humanitarnu akciju za udrugu koja se brine o zaštiti životinja pod nazivom „Heroj Šapice“.
ČETVRTI RAZRED
HRVATSKI JEZIK MATEMATIKA Mrav i bukva, Zvonimir Balog Učenici čitaju tekst „Mrav i bukva“ na str. 149 u svojoj čitanci. Učenici odgovaraju na pitanja u svoju bilježnicu cjelovitim rečenicama. 1.Tko razgovara u priči? 2.Što mrav nudi bukvi? 3.Zašto je bukva odbila mrava? 4.Što je bukva na kraju predložila mravu? 5.Zamisli da se oblak zaljubio u šumu. Napiši ljubavno pismo koje je on napisao šumi. Prisjeti se svih dijelova koje ima jedno pismo. Površina kvadrata Učenici prate video o izračunavanju površine kvadrata na poveznici. https://www.youtube.com/ Učenici u bilježnice rješavaju zadatke iz udžbenika str. 93.
PRIRODA I DRUŠTVO TZK Naselja i prometna povezanost primorskih krajeva Učenici rješavaju zadatke u radnoj bilježnici na str. 132.,133., 134. Učenici izvode vježbe prateći prezentaciju u virtualnoj učionici.
SAT RAZREDNIKA Naši kućni ljubimci Učenici prate prezentaciju u aplikaciji Wizer.me o brizi za kućne ljubimce. https://app.wizer.me/learn/1MQS6Y Učenici sudjeluju u akciji prikupljanja sredstava za virtualnu humanitarnu akciju za udrugu koja se brine o zaštiti životinja pod nazivom „Heroj Šapice“.
|
Osnovna škola Mirka Pereša Kapela |