Izvannastavne aktivnosti
AKTIVNOST |
CILJ |
NAMJENA AKTIVNOSTI |
NOSITELJI AKTIVNOSTI |
CVJEĆARSKA SKUPINA |
Razvijanje ljubavi prema prirodi i biljnom svijetu, upoznavanje različitih biljnih vrsta, njihovih specifičnosti, izgleda, procesa uzgoja, te uporabe u svakodnevnici.
|
Istražiti, upoznati i primijeniti postupke uzgoja bilja u školskom vrtu. Korištenje uzgojenog bilja za uređenje škole i okolice, za prodaju putem školske zadruge i kao pokloni za prigodna darivanja. Razvijati poduzetnički duh kod djece. Poticati ekološku osviještenost učenika.
|
Učiteljica Ljiljana Čavrag i učenici 1. razreda matične škole.
|
GLAZBENO – KREATIVNA SKUPINA |
Socijalizacija u procesu zajedničkog muziciranja. Razvijati kreativnost i usvajati estetske vrijednosti, poticati zajednički rad, razvijati divergentno mišljenje mašte i kreativnosti. |
Razvoj glazbenog senzibiliteta i ljubavi prema glazbi. Nastupi u školi i izvan nje. Sudjelovati na izložbama. Stvaralaštvom pratiti važne datume naše škole (Dan škole, Dan kruha, Božić, Uskrs).
|
Učiteljica Barbara Marković i učenici 2. razreda matične škole. |
LUTKARSKA GRUPA |
Naučiti osnove scenske igre lutkom, steći znanja o lutkarstvu i glumi. |
Razvijati maštu, bogatiti rječnik, promicati kulturu kazališta i ljubavi prema scenskom izrazu. |
Učiteljica Jadranka Bet i učenici 3. razreda matične škole.
|
MALI ZBOR |
Utjecati na oblikovanje glazbenog ukusa učenika. Obogaćivanje ličnosti učenika estetskim vrijednostima. |
Sudjelovanjem u pjevanju učenici razvijaju osobne sposobnosti izražavanja te su tako aktivni sudionici u glazbenom životu svoje životne sredine. |
Učiteljica Martina Falkenburger i učenici razredne nastave matične škole. |
DRAMSKO- RECITATORSKA SKUPINA |
Razvijati govornu izražajnost, maštu i kreativnost. Razvijati jezične kompetencije učenika. Poticati dramske interpretacije i stvaralačku maštu.
|
Promicati kulturu govora, umjetničkog izražavanja. Sudjelovati u kulturnoj i javnoj djelatnosti škole. |
Učiteljica Vlasta Jurković – Drveni i učenici 2. i 3. razreda PRO Jabučeta. |
DRAMSKO – RECITATORSKA SKUPINA |
Razvijati izražajnost, maštu i kreativnost. Razvijati jezične kompetencije učenika. Poticati dramske interpretacije i stvaralačku maštu. |
Promicati kulturu govora i umjetničkog izražavanja. Sudjelovati u kulturnoj i javnoj djelatnosti škole. Održavati priredbe u razredu. |
Učiteljica Željkica Fuček i učenici 1., 2. i 3. razreda PRO Donji Mosti. |
DOMAĆINSTVO |
Upoznati učenike sa svakodnevnim radnjama nužnima za suživot u obitelji. Razvijati sposobnost izvođenja radnji. Osposobiti učenike za samostalni rad u kućanskim poslovima. Upoznati učenike s prirodom, okolišem škole te kreativno urediti učionicu. Ukazati učenicima na važnost rodne ravnopravnosti te pobijediti stereotipe o kućanskim poslovima. |
Urediti i uljepšati učeničko okruženje. Steći nove vještine u izradi uporabnih predmeta. Upoznati se s radom u kuhinji. Sudjelovati u humanitarnim akcijama. Reciklirati proizvode. Brinuti o okolišu. Samostalno se služiti kućanskim uređajima i razvijati spretnost u kuhinji. Izrađivati ukrasne i uporabne predmete. |
Učiteljica Maja Bušić i učenica 2. razreda PRO Gornje Sredice. |
MALI PRIRODNJACI
|
Osvijestiti složenost, raznolikost i međusobnu povezanost svih čimbenika koji djeluju u učenikovu prirodnom okruženju. Razvijati pravilan odnos prema prirodi zavičaja te poticati svijest i želju za njezinom zaštitom. Poticati znatiželju za otkrivanjem pojava u prirodi zavičaja. |
Upoznati svoje prirodno okruženje životne zajednice. Istražiti i upoznati posebnosti biljnog i životinjskog svijeta zavičaja. Otkrivati i upoznavati živu prirodu, njenu povezanost s neživom prirodom te njezinu raznolikost i promjenljivost. Poticati ekološku osviještenost. |
Učitelj Božidar Altus i učenici 1. i 4. razreda PRO Jabučeta. |
MALI KREATIVCI |
Razvijati kreativnost, stvaralaštvo, motoriku i radne navike učenika. Poučiti učenike kako od početne ideje doći do završnog proizvoda. |
Samostalno izrađivati ukrasne i uporabne predmete od različitih materijala. Različitim aktivnostima obilježiti blagdane i ostale važne datume u godini. Na zabavan način proširiti teme vezane za sadržaje nastavnih predmeta. |
Učiteljica Ksenija Fuček i učenici PRO Stari Skucani. |
DRAMSKO-SCENSKA SKUPINA |
Potaknuti učenike na scensko izražavanje; razvijati pozitivna stajališta prema umjetničkom stvaralaštvu; razvijati i podržavati radne i stvaralačke sposobnosti, upornost, samostalnost i samoinicijativu u radu. |
Omogućiti učenicima upoznavanje bogatstva nacionalne književnosti Promicati kulturu govora, umjetničkog i scenskog izražavanja. |
Učiteljica Lidija Kristijan Kralj i učenici 1. ,2., 3. i 4. razreda PRO Jakopovac. |
ROBOTIKA |
Razvijati zanimanje za informatiku i robotiku te ostale predmete iz STEAM područja. Osvijestiti važnost informatičke pismenosti, ovladavanje IKT-om u današnjem vremenu i društvu. |
Sudjelovanje u Croatian Makers ligi. Široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciji u osnovnoškolskom obrazovanju. |
Učiteljica Nikolina Jevrić, učenici 5. i 6. razreda matične škole. |
PJEVAČKI ZBOR |
Razvijanje pozitivnih osjećaja prema glazbi, zajedničkom muziciranju, razvijanje glasa i kreativnosti. |
Druženje, pjevanje, razvijanje pozitivnih osjećaja prema glazbi. Sudjelovanje u kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, javni nastupi za potrebe lokalne zajednice.
|
Učiteljica glazbene kulture i učenici predmetne nastave matične škole. |
TAMBURAŠKA SKUPINA |
Poticati izražavanje emocija i sposobnost donošenja osobnih prosudbi-obogaćivanje slušnog glazbenog repertoara, pomak u razvoju glazbenog ukusa, obogaćenje umjetničkog senzibiliteta za glazbu, razlikovati trendovsku glazbu od trajno vrijednih klasičnih glazbenih djela. |
Uz slušanje reprezentativnih glazbenih djela iz glazbene literature upoznavanje glazbala, ljudskog glasa, glazbenih vrsta te umjetničkih razdoblja.
|
Učiteljica Petra Turčić i učenici predmetne nastave matične škole. |
VJERONAUČNA GRUPA |
Razviti kreativnost učenika kroz njihovo likovno, glazbeno i scensko stvaralaštvo. Omogućiti učenicima stjecanje novih znanja i vjerskih iskustava na principu učenja kroz igru. Uključivanje učenika u humanitarnu akciju Izgradnja bunara u Ugandi. |
Utvrđivanje vjeronaučnog gradiva kroz biblijske kvizove, vjeronaučne igre i audiovizualna sredstva. Priprema za različite prigode: dani kruha i zahvalnosti, Božić, Uskrs, Majčin dan, Dan škole, Prva pričest, završna školska priredba.
|
Učitelj Stjepan Ratajec i učenici PRO Donji Mosti (1.,2. i 3. razred) i PRO Jabučeta (2.,3. i 4.r.) |
VJERONAUČNA GRUPA |
Razviti kreativnost učenika kroz njihovo likovno stvaralaštvo. Omogućiti učenicima stjecanje novih znanja i vjerskih iskustava učenjem kroz igru. |
Utvrđivanje vjeronaučnog gradiva kroz biblijske kvizove, vjeronaučne igre i audiovizualna sredstva. Priprema za različite prigode: dani kruha i zahvalnosti, Božić, Uskrs, Majčin dan, Dan škole. |
Učitelj Tomislav Beljo i učenici drugog razreda matične škole. |
VJERONAUČNA GRUPA |
Potaknuti i omogućiti zainteresiranim i darovitim učenicima nadopunjavanje svojeg znanja o Isusu i njegovim prijateljima kroz učenje, igru i kreativne radionice. Uključiti se u humanitarnu akciju Marijini obroci i druge humanitarne aktivnosti.
|
Potaknuti učenike na nasljedovanje Isusa i izraziti svoje osjećaje, potrebe i kreativnost kroz riječi, sliku i djela.
|
Učiteljica Marina Komljenović i učenici 3. – 8. razreda matične škole. |
KREATIVA |
Razvijanje divergentnog mišljenja, mašte i kreativnosti; osmišljavanje i provođenje aktivnosti koje će učenicima omogućiti razvijanje temeljnih znanja, sposobnosti, pozitivnih stajališta prema umjetničkom stvaralaštvu; razvijati i podržavati radne i stvaralačke sposobnosti, razvijati upornost, samostalnost i samoinicijativu u radu, osjećaj za estetiku. Usvajanje pravila ukrašavanja jela. |
Stjecanje praktičnog znanja koje učenici mogu koristiti u svakodnevnom životu; izražavanje kreativnosti kroz likovne tehnike. Dizajniranje različitih uporabnih predmeta, uređivanje životnog prostora. |
Učiteljica Valna Bastijančić Erjavec i učenici predmetne nastave. |
FIT IN DEUTSCH |
Potaknuti i omogućiti zainteresiranim i darovitim učenicima nadopunjavanje svojeg znanja o njemačkom jeziku, osposobiti za samostalnu, aktivnu, svrsishodnu i učinkovitu komunikaciju na njemačkome jeziku.
|
Pozitivno utjecati na cjelokupni jezični razvoj učenika i razvoj njegove višejezične kompetencije podižući jezičnu svjesnost i svjesnost o učenju jezika. Učenicima omogućiti upoznavanje kulturnih obilježja njemačkoga govornog područja te poticati razvoj pozitivnoga stava i uvažavanja posebnosti kultura njemačkoga govornog područja i njihovih pripadnika radi osposobljavanja za snalaženje u multikulturnome društvu, ali i za uvažavanje bogatstva i vrijednosti osobnoga nacionalnog identiteta. |
Učiteljica njemačkog jezika Jasna Cirkvenec i učenici predmetne nastave. |
NOGOMET |
Poticati mlade na važnost tjelesnog vježbanja, druženje i stvarane sportskog duha. |
Usavršavanje elemenata nogometne igre. |
Učitelj Tomislav Pavić i učenici predmetne nastave matične škole.
|
SIGURNO U PROMETU |
Osposobiti učenike za sudjelovanje u natjecanju „Sigurno u prometu“. Razvijati prometnu kulturu učenika. Osposobiti djecu za sigurnu vožnju biciklom u prometu. Provođenje programa osposobljavanja za upravljanje biciklom. Omogućiti djeci polaganje ispita za dobivanje dozvole za upravljanjem biciklom. |
Upoznati učenike s prometnim pravilima, propisima i znakovima.
Odgoj i obrazovanje za sudjelovanje u prometu.
Osposobljavanje učenika za sigurno kretanje u cestovnom prometu kao pješaka i vozača bicikla. |
Učitelj Goran Jerković i učenici 5. razreda. |
LITERARNO – DRAMSKA SKUPINA |
Proširivanje i produbljivanje literarnog obrazovanja, pisanje i čitanje vlastitih literarnih uradaka i rasprava o njima, proučavanje književne teorije, kritike i stilistike. Razvijanje osjećajnosti, mašte i kreativnosti. Bogaćenje rječnika, uporaba stilskih izražajnih sredstava, razvijanje kulture čitanja i pisanja. Razvijanje umijeća krasnoslova i glume. Razvijanje interesa za scenski izraz. Razvijanje sposobnosti pravilnog izgovora i vještine javnog govorenja. |
Razvijanje i poticanje učeničkog literarnog stvaralaštva. Promicanje učeničkog pisanog i usmenog izražavanja na hrvatskom jeziku. Otkrivanje, praćenje i poticanje učenika posebnih sklonosti, sposobnosti i kreativnosti. Kroz dramsku igru oslobađa se učenike u govoru i pokretu kako bi se uspješno prezentirali te bili sigurni u javnim nastupima. |
Učenici od 5. do 8. razreda i učiteljica Ivana Kerekeš. |
MALI INFORMATIČARI |
Povećavanje sposobnosti logičkog razmišljanja i kreativnog rješavanja problema, uvođenje u osnove programiranja na primjeren i zanimljiv način. |
Poticanje učenika na aktivnosti koje informatičku tehnologiju koriste kao sredstvo za učenje i razvijanje sposobnosti zaključivanja, razmišljanja na različite načine. Sudjelovanje u online natjecanju Dabar koje uključuje logičke zadatke. Razvijanje sposobnosti kreativnog gledanja na zadatak. |
Učenici 3. i 4. razreda PRO Jabučeta i PRO Stari Skucani i učiteljica Ivana Logar-Eršeg |
MATEMATIČKE AVANTURE |
Stjecanje šireg matematičkog znanja, usvajanje metoda matematičkog mišljenja, razvijanje potrebe za smislen, samostalan i precizan rad i aktivnosti. |
Proširivanje i produbljivanje matematičkih znanja i vještina kao i njihova primjena u svakodnevnom životu. Razvijati logičko mišljenje i zaključivanje kao i snalažljivost u rješavanju problema kao i kompetencije matematički osposobljenog pojedinca sukladno njegovoj dobi. |
Učiteljica Sanja Mikulić i učenici 5. – 8. razreda. |
VJERONAUČNA GRUPA |
Potaknuti i omogućiti zainteresiranim i darovitim učenicima nadopunjavanje svojeg znanja o Isusu i njegovim prijateljima kroz učenje, igru i kreativne radionice. Uključiti se u humanitarnu akciju Marijini obroci i druge humanitarne aktivnosti.
|
Potaknuti učenike na nasljedovanje Isusa i izraziti svoje osjećaje, potrebe i kreativnost kroz riječi, sliku i djela.
|
Učitelj Nedjeljko Hranić i učenici 1.,2., 3. i 4. razreda PRO Jakopovac. |
MEDIJATORI |
Usvajanje, stjecanje i prenošenje znanja iz područja medijacije te razvoj sposobnosti i senzibiliteta učenika za prepoznavanje sukoba i upravljanje procesima sukoba među vršnjacima. |
Upoznavanje učenika s nenasilnom komunikacijom, prednostima/nedostatcima nenasilnog i suradničkog pristupa u odnosima. Prepoznati sukob kao priliku za izgradnju i razvijanje drugačijih odnosa i kvalitetne komunikacije. Potaknuti učenike na uporabu vršnjačke medijacije kao mogućnosti za smanjenje sukoba i rješavanje problema iz školske svakodnevice. |
Pedagoginja i učenici od 4. do 8. razreda. |
BIOSIGURNOS I BIOZAŠTITA |
Usvajanje i stjecanje zdravih životnih navika, promovirati zdravi način života i vrijednost zdravlja. Poticati razvoj solidarnosti i empatije prema drugim ljudima, razvijati osjećaj odgovornosti i odgovornog ponašanja prema društvenoj zajednici te isticati nužnost zaštite okoliša radi dobrobiti čovječanstva. |
Upoznavanje učenika s pojmovima biosigurnosti i biozaštite, usvajanje novih pojmova i njihovog značenja kao što su patogeni mikroorganizmi, zoonoze, emergentne i re-emergentne bolesti, epidemije i pandemije. Prepoznaju prednosti i nužnost procjepljivanja stanovništva protiv pojedinih bolesti koje se povremeno pojavljuju kao epidemijske. |
Učiteljica Ivana Šoštarko i učenici od 5.-8. razreda. |