Izvannastavne aktivnosti

AKTIVNOST

CILJ

NAMJENA AKTIVNOSTI

NOSITELJI AKTIVNOSTI

CVJEĆARSKA SKUPINA

Razvijanje ljubavi prema prirodi i biljnom svijetu, upoznavanje različitih biljnih vrsta, njihovih specifičnosti, izgleda, procesa uzgoja, te uporabe u svakodnevnici.

 

Istražiti, upoznati i primijeniti  postupke uzgoja bilja u školskom vrtu.

Korištenje uzgojenog bilja  za uređenje škole i okolice, za prodaju putem školske zadruge i kao pokloni za prigodna darivanja.

Razvijati poduzetnički duh kod djece.

Poticati ekološku osviještenost učenika.

 

Učiteljica

Ljiljana Čavrag

 i učenici 1. razreda matične škole.

 

GLAZBENO – KREATIVNA SKUPINA

 

 

Socijalizacija u procesu zajedničkog muziciranja.

Razvijati kreativnost i usvajati estetske vrijednosti, poticati zajednički rad, razvijati divergentno mišljenje mašte i kreativnosti.

 

 

 

Razvoj glazbenog senzibiliteta i ljubavi prema glazbi. Nastupi u školi i izvan nje.

Sudjelovati na izložbama. Stvaralaštvom pratiti važne datume naše škole (Dan škole, Dan kruha, Božić, Uskrs).

 

 

 

 

Učiteljica Barbara Marković i učenici 2. razreda matične škole.

LUTKARSKA GRUPA

Naučiti osnove scenske igre lutkom, steći znanja o lutkarstvu i  glumi.

Razvijati maštu, bogatiti rječnik, promicati kulturu kazališta i ljubavi prema scenskom izrazu. 

 

Učiteljica Jadranka Bet i učenici  3. razreda matične škole.

 

MALI ZBOR

Utjecati na oblikovanje glazbenog ukusa učenika. Obogaćivanje ličnosti učenika estetskim vrijednostima.

 

Sudjelovanjem u pjevanju učenici razvijaju osobne sposobnosti izražavanja te su tako aktivni sudionici u glazbenom životu svoje životne sredine.

 

Učiteljica Martina Falkenburger i učenici razredne nastave matične škole.

DRAMSKO- RECITATORSKA SKUPINA

Razvijati govornu izražajnost, maštu i kreativnost. Razvijati jezične kompetencije učenika. Poticati dramske interpretacije i stvaralačku maštu.

 

Promicati kulturu govora, umjetničkog izražavanja.

Sudjelovati u kulturnoj i javnoj djelatnosti škole.

Učiteljica

Vlasta Jurković – Drveni i učenici 2. i 3. razreda PRO Jabučeta.

DRAMSKO – RECITATORSKA SKUPINA

Razvijati izražajnost, maštu i kreativnost. Razvijati jezične kompetencije učenika. Poticati dramske interpretacije i stvaralačku maštu.

Promicati kulturu govora i umjetničkog izražavanja. Sudjelovati u kulturnoj i javnoj djelatnosti škole. Održavati priredbe u razredu.

Učiteljica

Željkica Fuček i učenici 1., 2. i 3. razreda PRO Donji Mosti.

DOMAĆINSTVO

Upoznati učenike sa svakodnevnim radnjama nužnima za suživot u obitelji. Razvijati sposobnost izvođenja radnji. Osposobiti učenike za samostalni rad u kućanskim poslovima. Upoznati učenike s prirodom, okolišem škole te kreativno urediti učionicu. Ukazati učenicima na važnost rodne ravnopravnosti te pobijediti stereotipe o kućanskim poslovima.

Urediti i uljepšati učeničko okruženje. Steći nove vještine u izradi uporabnih predmeta. Upoznati se s radom u kuhinji. Sudjelovati u humanitarnim akcijama. Reciklirati proizvode. Brinuti o okolišu. Samostalno se služiti kućanskim uređajima i razvijati spretnost u kuhinji. Izrađivati ukrasne i uporabne predmete.

Učiteljica

Maja Bušić i učenica 2. razreda PRO Gornje Sredice.

 

MALI PRIRODNJACI

 

 

 

Osvijestiti složenost, raznolikost i međusobnu povezanost svih čimbenika koji djeluju u učenikovu prirodnom okruženju.

Razvijati pravilan odnos prema prirodi zavičaja te poticati svijest i želju za njezinom zaštitom.

Poticati znatiželju za otkrivanjem pojava u prirodi zavičaja.

 

Upoznati svoje prirodno okruženje životne zajednice. Istražiti i upoznati posebnosti biljnog i životinjskog svijeta zavičaja. Otkrivati i upoznavati živu prirodu, njenu povezanost s neživom prirodom te njezinu raznolikost i promjenljivost. Poticati ekološku osviještenost.

 

Učitelj

Božidar Altus

i učenici 1. i 4. razreda

PRO Jabučeta.

MALI KREATIVCI

Razvijati kreativnost, stvaralaštvo, motoriku i  radne navike učenika.

Poučiti učenike kako od početne ideje doći do završnog proizvoda.

Samostalno izrađivati ukrasne i uporabne predmete  od različitih  materijala.

Različitim aktivnostima obilježiti blagdane i ostale važne datume u godini.

 Na zabavan način proširiti teme vezane  za sadržaje nastavnih predmeta.

Učiteljica

Ksenija Fuček

 i učenici PRO Stari Skucani.

DRAMSKO-SCENSKA SKUPINA 

Potaknuti učenike na scensko izražavanje; razvijati

pozitivna stajališta prema umjetničkom stvaralaštvu; razvijati i podržavati radne i stvaralačke sposobnosti, upornost, samostalnost i samoinicijativu u radu.

Omogućiti učenicima upoznavanje bogatstva nacionalne književnosti

Promicati kulturu govora, umjetničkog i scenskog izražavanja.

Učiteljica

Lidija Kristijan Kralj

i učenici  1. ,2., 3. i 4. razreda PRO Jakopovac.

ROBOTIKA

Razvijati zanimanje za informatiku i robotiku te ostale predmete iz STEAM područja. Osvijestiti važnost informatičke pismenosti, ovladavanje IKT-om u današnjem vremenu i društvu.

Sudjelovanje u  Croatian Makers ligi. Široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciji u osnovnoškolskom obrazovanju.

Učiteljica Nikolina Jevrić, učenici 5. i 6.  razreda matične škole.

PJEVAČKI ZBOR

Razvijanje pozitivnih osjećaja prema glazbi, zajedničkom muziciranju, razvijanje glasa i kreativnosti.

 

Druženje, pjevanje, razvijanje pozitivnih osjećaja prema glazbi. Sudjelovanje u kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, javni nastupi za potrebe lokalne zajednice.

 

Učiteljica glazbene kulture

i učenici predmetne nastave matične škole.

TAMBURAŠKA SKUPINA

Poticati izražavanje emocija i sposobnost donošenja osobnih prosudbi-obogaćivanje slušnog glazbenog repertoara, pomak u razvoju glazbenog ukusa, obogaćenje umjetničkog senzibiliteta za glazbu, razlikovati trendovsku glazbu od trajno vrijednih klasičnih glazbenih djela.

 

Uz slušanje reprezentativnih glazbenih djela iz glazbene literature upoznavanje glazbala, ljudskog glasa, glazbenih vrsta te umjetničkih razdoblja.

 

Učiteljica Petra Turčić

i učenici predmetne nastave matične škole.

VJERONAUČNA GRUPA

Razviti kreativnost učenika kroz njihovo likovno, glazbeno i scensko  stvaralaštvo.

Omogućiti učenicima stjecanje  novih znanja i vjerskih iskustava na principu učenja kroz igru.

Uključivanje učenika u humanitarnu akciju Izgradnja bunara u Ugandi.

 

Utvrđivanje vjeronaučnog gradiva kroz biblijske kvizove, vjeronaučne igre i audiovizualna sredstva.

Priprema za različite prigode: dani kruha i zahvalnosti, Božić, Uskrs, Majčin dan, Dan škole, Prva pričest, završna školska priredba.

 

 

Učitelj

Stjepan Ratajec i učenici

PRO Donji Mosti (1.,2. i 3. razred) i PRO Jabučeta (2.,3. i 4.r.)

VJERONAUČNA

GRUPA

Razviti kreativnost učenika kroz njihovo likovno stvaralaštvo. Omogućiti učenicima stjecanje novih znanja i vjerskih iskustava učenjem kroz igru.

Utvrđivanje vjeronaučnog gradiva kroz biblijske kvizove, vjeronaučne igre i audiovizualna sredstva. Priprema za različite prigode: dani kruha i zahvalnosti, Božić, Uskrs, Majčin dan, Dan škole.

Učitelj Tomislav Beljo i

učenici drugog razreda matične škole.

VJERONAUČNA GRUPA

Potaknuti i omogućiti zainteresiranim i darovitim učenicima nadopunjavanje svojeg znanja o Isusu i njegovim prijateljima kroz učenje, igru i kreativne radionice.

Uključiti se u humanitarnu akciju Marijini obroci i druge humanitarne aktivnosti.

 

 

Potaknuti učenike na nasljedovanje Isusa i izraziti svoje osjećaje, potrebe i kreativnost kroz riječi, sliku i djela.  

 

 

Učiteljica

Marina Komljenović i učenici 3. – 8. razreda matične škole.

KREATIVA

Razvijanje divergentnog mišljenja, mašte i kreativnosti; osmišljavanje i provođenje aktivnosti koje će učenicima omogućiti razvijanje temeljnih znanja, sposobnosti, pozitivnih stajališta prema umjetničkom stvaralaštvu; razvijati i podržavati radne i stvaralačke sposobnosti, razvijati upornost, samostalnost i samoinicijativu u radu, osjećaj za estetiku. Usvajanje pravila ukrašavanja jela.

Stjecanje praktičnog znanja koje učenici mogu koristiti u svakodnevnom životu; izražavanje kreativnosti kroz likovne tehnike. Dizajniranje različitih uporabnih predmeta, uređivanje životnog prostora. 

Učiteljica Valna Bastijančić Erjavec i učenici predmetne nastave. 

FIT IN DEUTSCH

Potaknuti i omogućiti zainteresiranim i darovitim učenicima nadopunjavanje svojeg znanja o njemačkom jeziku, osposobiti za samostalnu, aktivnu, svrsishodnu i 

učinkovitu komunikaciju na njemačkome jeziku. 

 

 

Pozitivno utjecati na cjelokupni jezični razvoj učenika i razvoj 

njegove višejezične kompetencije podižući jezičnu svjesnost i 

svjesnost o učenju jezika. Učenicima omogućiti upoznavanje kulturnih obilježja njemačkoga 

govornog područja te poticati razvoj pozitivnoga stava i uvažavanja 

posebnosti kultura njemačkoga govornog područja i njihovih 

pripadnika radi osposobljavanja za snalaženje u multikulturnome 

društvu, ali i za uvažavanje bogatstva i vrijednosti osobnoga 

nacionalnog identiteta. 

Učiteljica njemačkog jezika Jasna Cirkvenec i učenici predmetne nastave. 

NOGOMET

 

 

Poticati mlade na važnost tjelesnog vježbanja, druženje i stvarane sportskog duha.

 

 

 

Usavršavanje elemenata nogometne igre.

 

Učitelj

Tomislav Pavić i učenici predmetne nastave matične škole.

 

SIGURNO U PROMETU

Osposobiti učenike za sudjelovanje u natjecanju „Sigurno u prometu“.

Razvijati prometnu kulturu učenika. Osposobiti djecu za sigurnu vožnju biciklom u prometu. Provođenje programa osposobljavanja za upravljanje biciklom. Omogućiti djeci polaganje ispita za dobivanje dozvole za upravljanjem biciklom.

Upoznati učenike s prometnim pravilima, propisima i znakovima.

 

Odgoj i obrazovanje za sudjelovanje u prometu.

 

Osposobljavanje učenika za sigurno kretanje u cestovnom prometu kao pješaka i vozača bicikla.

Učitelj

Goran Jerković i učenici 5. razreda.

LITERARNO – DRAMSKA SKUPINA

Proširivanje i produbljivanje literarnog obrazovanja, pisanje i čitanje vlastitih literarnih uradaka i rasprava o njima, proučavanje književne teorije, kritike i stilistike. Razvijanje osjećajnosti, mašte i kreativnosti. Bogaćenje rječnika, uporaba stilskih izražajnih sredstava, razvijanje kulture  čitanja i pisanja. Razvijanje umijeća krasnoslova i glume. Razvijanje interesa za scenski izraz. Razvijanje sposobnosti pravilnog izgovora i vještine javnog govorenja.

Razvijanje i poticanje učeničkog literarnog stvaralaštva. Promicanje učeničkog pisanog i usmenog izražavanja na hrvatskom jeziku. Otkrivanje, praćenje i poticanje učenika posebnih sklonosti, sposobnosti i kreativnosti.

Kroz dramsku igru oslobađa se učenike u govoru i pokretu kako bi se uspješno prezentirali te bili sigurni u javnim nastupima.

Učenici od 5. do 8. razreda i učiteljica Ivana Kerekeš.

MALI INFORMATIČARI

Povećavanje sposobnosti logičkog razmišljanja i kreativnog rješavanja problema, uvođenje u osnove programiranja na primjeren i zanimljiv način.

Poticanje učenika na aktivnosti koje informatičku tehnologiju koriste kao sredstvo za učenje i razvijanje sposobnosti zaključivanja, razmišljanja na različite načine. Sudjelovanje u online natjecanju Dabar koje uključuje logičke zadatke. Razvijanje sposobnosti kreativnog gledanja na zadatak.

Učenici 3. i 4. razreda PRO Jabučeta i PRO Stari Skucani i učiteljica Ivana Logar-Eršeg

 

MATEMATIČKE AVANTURE

Stjecanje šireg matematičkog znanja, usvajanje metoda matematičkog mišljenja, razvijanje potrebe za smislen, samostalan i precizan rad i aktivnosti. 

Proširivanje i produbljivanje matematičkih znanja i vještina kao i njihova primjena u svakodnevnom životu. Razvijati logičko mišljenje i zaključivanje kao i snalažljivost u rješavanju problema kao i kompetencije matematički osposobljenog pojedinca sukladno njegovoj dobi. 

Učiteljica Sanja Mikulić i učenici 5. – 8. razreda.

VJERONAUČNA GRUPA

 

Potaknuti i omogućiti zainteresiranim i darovitim učenicima nadopunjavanje svojeg znanja o Isusu i njegovim prijateljima kroz učenje, igru i kreativne radionice.

Uključiti se u humanitarnu akciju Marijini obroci i druge humanitarne aktivnosti.

 

 

Potaknuti učenike na nasljedovanje Isusa i izraziti svoje osjećaje, potrebe i kreativnost kroz riječi, sliku i djela.  

 

 

Učitelj Nedjeljko Hranić i učenici 1.,2., 3. i 4.  razreda  PRO Jakopovac.

MEDIJATORI

Usvajanje, stjecanje i prenošenje znanja iz područja medijacije te razvoj sposobnosti i senzibiliteta učenika za prepoznavanje sukoba i upravljanje procesima sukoba među vršnjacima.

Upoznavanje učenika s nenasilnom komunikacijom, prednostima/nedostatcima nenasilnog i suradničkog pristupa u odnosima.

Prepoznati sukob kao priliku za izgradnju i razvijanje drugačijih odnosa i kvalitetne komunikacije.

Potaknuti učenike na uporabu vršnjačke medijacije kao mogućnosti za smanjenje sukoba i rješavanje problema iz školske svakodnevice.

Pedagoginja i učenici od 4. do 8. razreda.

BIOSIGURNOS I BIOZAŠTITA

Usvajanje i stjecanje zdravih životnih navika, promovirati zdravi način života i vrijednost zdravlja. Poticati razvoj solidarnosti i empatije prema drugim ljudima, razvijati osjećaj odgovornosti i odgovornog ponašanja prema društvenoj zajednici te isticati nužnost zaštite okoliša radi dobrobiti čovječanstva.

Upoznavanje učenika s pojmovima biosigurnosti i biozaštite, usvajanje novih pojmova i njihovog značenja kao što su patogeni mikroorganizmi, zoonoze, emergentne i re-emergentne bolesti, epidemije i pandemije. Prepoznaju prednosti i nužnost procjepljivanja stanovništva protiv pojedinih bolesti koje se povremeno pojavljuju kao epidemijske.

Učiteljica Ivana Šoštarko i učenici od 5.-8. razreda.

Skip to content