IZVJEŠTAJ O PROJEKTU “Kids TE(a)CH radionice 3”
Osnovna škola Mirka Pereša, Kapela
Voditelj projekta: prof. Goran Jerković
Školska godina: 2024./2025.
Opis projekta
Projekt Kids TE(a)CH radionice 3 predstavlja nastavak uspješne provedbe radionica iz tehničke kulture u sklopu Kluba mladih tehničara, a temelji se na iskustvima i postignućima prethodnih dviju godina podržanih putem javnog poziva Ministarstva znanosti i obrazovanja. Cilj projekta bio je osnažiti tehničke i STEM kompetencije učenika kroz praktičan rad, pripremu za natjecanja i razvoj kreativnosti te prometne kulture.
Održane aktivnosti
- 4.2.2025. Praktične radionice u sklopu projekta „Kids TE(a)CH radionice“ i priprema za školsko natjecanje Mladih tehničara, (3 školska sata).
Radionice organizirane prema sadržaju i kategorijama za razrede:
– 5. razred, Maketarstvo i modelarstvo
– 6. razred, Graditeljstvo
- 5.2.2025. Praktične radionice u sklopu projekta „Kids TE(a)CH radionice“ i priprema za školsko natjecanje Mladih tehničara, (3 školska sata).
Radionice organizirane prema sadržaju i kategorijama za razrede:
– 7. razred, Obrada materijala
– 8. razred, Elektronika i elektronika
– 7. i 8. razred, Modelarstvo uporabnih tehničkih tvorevina
- 22.4.2025. Praktične radionice u sklopu projekta „Kids TE(a)CH radionice“ i županijsko natjecanje Modelarska liga za učenike od 6. razreda.
– Aktivnosti: timska izrada tehničke tvorevine prema zadanim pravilima natjecanja
Postignuća i rezultati
– Aktivno sudjelovanje učenika svih razreda predmetne nastave
– Priprema i uključivanje učenika u natjecanja “Mladi tehničari” i “Modelarska liga”
– Razvijene tehničke vještine obrade materijala, rada s alatom i tehničkog crtanja
– Primjena zaštite na radu i planiranja proizvodnog procesa
– Unaprijeđene socijalne i timske vještine učenika
– Veći interes za tehničku kulturu i kreativne STEM aktivnosti
Zaključak
Projekt Kids TE(a)CH radionice 3 u potpunosti je ostvario planirane ciljeve. Učenici su razvijali tehnička znanja i vještine kroz praktičan rad, uz naglasak na timski rad i kreativno izražavanje. Aktivnosti su uspješno povezane s nastavnim sadržajima i izvannastavnim natjecanjima, čime je dodatno potaknuto profesionalno usmjeravanje učenika prema tehničkim i strukovnim zanimanjima.