ŠKOLSKI PROJEKTI U ŠKOLSKOJ GODINI 2024./2025.

AKTIVNOST

CILJ

NAMJENA AKTIVNOSTI

NOSITELJI

AKTIVNOSTI

ENGLISH SPEAKING COUNTRIES

Upoznati pojedine zemlje engleskog govornog područja, njihove znamenitosti, povijest i kulturu.

Potaknuti učenike na samostalno istraživanje zemalja engleskog govornog područja i primjenjivanje stečenog znanja u svom prezentacijskom izlaganju na engleskom jeziku.

Učiteljica Martina Debeljak i učenici.

PROROCI

Prepoznati poziv, poslanje i ulogu starozavjetnih proroka.

Navesti prijedloge konkretnih primjera proročkog djelovanja u svom okruženju.

Potaknuti učenike na samostalno istraživanje i upoznavanje biblijskog proročkog teksta, te pronalaziti poveznice i primjere povezanosti s današnjim vremenom.

Vjeroučiteljica Marina Komljenović i učenici 7. razreda.

DIGITALNA KNJIGA

Upoznati Bjelovarsko – križevačku biskupiju (nastanak, granice). Susresti se s bjelovarsko – križevačkim biskupom Vjekoslavom Huzjakom –  intervju povodom 15. godišnjice osnutka Bjelovarsko – križevačke biskupije.

Potaknuti učenike na istraživački rad, istraživanje o biskupiji u kojoj žive te upoznavanje s biskupom. Razvoj digitalnih sposobnosti učenika prilikom kreiranja digitalne knjige.

Vjeroučiteljica Marina Komljenović, učenici predmetne nastave – Vjeronaučne grupe

KAPLJICA NADE ZA DJECU UGANDE

Razvijati humanost te potaknuti suosjećanje prema drugoj djeci.

Usađivanje vrijednosti darivanja.

Potaknuti učenike na promišljanje o djeci  slabijeg imovinskog statusa te usaditi vrijednosti darivanja.

Učiteljica Barbara Marković-

ODRŽIVOST ŠKOLE ZA RADOSTI NOVE

Upoznati učenike s konceptom održivog razvoja, osvijestiti ih o višenamjenskoj uporabi naizgled neupotrebljivih predmeta nakon njihovog korištenja te istaknuti važnost prenamjene predmeta.

Potaknuti učenike na promišljanje o odbačenim materijalima ili predmetima. Utjecati na razmišljanja i promišljanja učenika o prenamjeni i iskoristivosti odbačenih predmeta te traženju njihove nove svrhe.

Učiteljice Barbara Marković i Maja Bušić.

“ CALM YOUR MIND AND YOU’LL  BE FINE“

MINDFULNESS ZA TINEJDŽERE

Povećanje sposobnosti fokusiranja i pažnje na sadašnje iskustvo te postizanje boljeg obrazovnog postignuća.

Kroz niz vježbi i aktivnosti postići smanjenje emocionalnog i fizičkog stresa, povećati opuštenosti, pojačati svjesnost, koncentraciju, fokusiranost i produktivnost, razvijati empatiju za sebe i druge, kultivirati pozitivna mentalna i emocionalna stanja, razumijevati emocije sebe i drugih, nositi se s anksioznošću i  stresom.

(2. godina provedbe projekta).

Pedagoginja Anamarija Tuškan, učenici od 5. do 8. razreda.

MAKING PANCAKES

Poticati i razvijati prezentacijske sposobnosti na engleskom jeziku.

Potaknuti učenike na upoznavanje količinskih mjera na engleskom jeziku te osnaživanje u prezentiranju kulinarskih sposobnosti.

Učiteljica Martina Debeljak i učenici 7. razreda.

MY YEARBOOK

Osnaživanje učenika prilikom prezentiranja osobnih doživljaja svog školovanja i poticanje govora na engleskom jeziku.

Potaknuti učenika na izražavanje osobnih iskustava i mišljenja na engleskom jeziku.

Učiteljica Martina Debeljak i učenici 8. razreda.

STEM  u zajednici

Razvijati zanimanje za informatiku i robotiku te ostale predmete iz STEAM područja. Osvijestiti važnost informatičke pismenosti, ovladavanje IKT-om u današnjem vremenu i društvu.

Približavanje tehnologije i inženjerstva, automatike i robotike učenicima osnovnoškolskog uzrasta.

Croatian Makers Liga, IRIM ( Institut  za razvoj i inovativnost mladih),  učiteljica Nikolina Jevrić i učenici Robotike.

RAZREDNI SPOMENAR

Orijentirati se na važnost  lijepih /sretnih trenutaka u životu te ih bilježiti kao uspomenu i način očuvanja nekih običaja, načina života u “njihovo vrijeme”.

Potaknuti učenika na izražavanje osobnih iskustava i zamjećivanje pozitivnih stvari u životu.

Učiteljica Lidija Kristijan Kralj i učenici  1., 2., 3. i 4. razreda PRO Jakopovac.

ŠKOLSKA SHEMA

Poboljšanje prehrambenih navika djece školske dobi.

Povećanje unosa svježeg voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda te smanjenja unosa hrane s visokim sadržajem masti, šećera i soli u svakodnevnoj prehrani učenika.

Podizanje razine znanja o važnosti zdrave prehrane i nutritivnim vrijednostima svježeg voća i povrća te mlijeka  i mliječnih proizvoda i

Edukacije učenika u cilju smanjenja otpada od hrane.

APPRRR, BBŽ, škola.

ŠKOLSKI MEDNI DAN

Podizanje svijesti djece, od rane dobi, o potrebi konzumacije lokalnih poljoprivrednih proizvoda.

Ukazati na ulogu i značaj pčelarstva u cjelokupnoj poljoprivrednoj proizvodnji, posebno zbog održavanja ekološke ravnoteže i biološke raznolikosti.

Ministarstvo poljoprivrede, BBŽ, Udruga pčelara, škola.

UZ POTPORU SVE JE MOGUĆE

Povećanje socijalne uključenosti i integracije učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama.

Pružiti potporu uključivanju učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolske i srednjoškolske odgojno-obrazovne ustanove kako bi se osigurali uvjeti za poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje.

Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, BBŽ, škola.

ENGLISH SPEAKING COUNTRIES

Upoznati pojedine zemlje engleskog govornog područja, njihove znamenitosti, povijest i kulturu.

Potaknuti učenike na samostalno istraživanje zemalja engleskog govornog područja i primjenjivanje stečenog znanja u svom prezentacijskom izlaganju na engleskom jeziku.

Učiteljica Matea Cipriš i učenici 5.a i 5.b razreda.

PREVENCIJOM DO SIGURNOSTI I MENTALNOG ZDRAVLJA

Senzibiliziranje učenika i ostalih sudionika odgojno-obrazovnog procesa te lokalne zajednice na prisutnost i, često, nedovoljnu prepoznatljivost nasilja i zlostavljanja nad djecom i među djecom te poučavanje prevencijskim vještinama u slučajevima pojave nasilja i zlostavljanja, s naglaskom na seksualno nasilje i to sve češće prisutno putem interneta i društvenih mreža (cyberbullying).

Usvojiti znanja i vještine za prepoznavanje, reagiranje i preveniranje nasilja. Razvijanje vršnjačke pomoći

(3. godina provedbe projekta).

Pedagoginja Anamarija Tuškan, učitelji Goran Jerković i Nikolina Jevrić, učenici.

ŠTO ĆU BITI KAD’ ODRASTEM

Olakšati učenicima proces odlučivanja u odabiru budućeg zanimanja.

Kroz predavanja, radionice te predstavljanje zanimanja od strane stručnjaka, omogućiti učenicima 8. razreda uvid u razna zanimanja, pravovremeno i točno informiranje te donošenje odluka u skladu sa svojim željama i sposobnostima.

Pedagoginja Anamarija Tuškan, vanjski stručnjaci, HZZ, srednje škole, učenici 8. razreda.

Kids TE(a)CH radionice 3

 

 

Cilj projekta je poticanje učenika od 5. do 8. razreda za izvannastavno stjecanje i razvoj tehničkih znanja i vještina, motorike, kreativnosti, inovativnosti, timskog rada te razvoj poduzetništva. Na Kids TE(a)CH radionicama učenici će usvajati navike planskog rada, zaštite na radu i održavanja radnog mjesta te unaprijediti STEM područja u školi. Dugoročno će utjecati na profesionalno usmjeravanje učenika prema strukovnim i tehničkim školama.

Osposobljavanje učenika za pravilno rukovanje ručnim i strojnim alatima za obradu drveta.

Usmjeravanje ka izboru hobija ili zanimanja.

Aktivan odnos prema radnim zadatcima.

Razvijanje timskog rada, komunikacijskih sposobnosti, sigurnosti i samopouzdanja u javnom nastupu i ophođenju, socijalnih vještina.

Goran Jerković – učitelj tehničke kulture i voditelj Kluba mladih tehničara Mirko Pereš.

Ivana Ružman Faletar (Ravnateljica škole),

Anamarija Tuškan (pedagoginja škole).

Ostali učitelji uključeni u projekt: Nikolina Jevrić (učiteljica informatike)

SIGURNI, ODGOVORNI I SPRETNI U PROMETU

Razvijanje prometne kulture učenika i osposobljavanje djece za sigurno vožnju biciklom.

Kroz izvannastavnu aktivnost „Sigurno u prometu“ učenici stječu neprocjenjiva znanja i iskustva iz prometa koja će im koristi kako bi sigurnije sudjelovali u prometu kao pješak i biciklist.

Povećanje prometne kulture i povećanje svijesti za odgovornije sudjelovanje učenika u prometu.

Upoznavanje učenike s prometnim pravilima i propisima.

Stjecanje praktičnih vještina vožnje biciklom.

Osposobljavanje učenika za sigurno kretanje u cestovnom prometu kao pješaka i vozača bicikla.

Polaznici izvannastavne aktivnosti „Sigurno u prometu“ također sudjeluju i u natjecanju ”Sigurno u prometu”.

Kroz Program osposobljavanja za upravljanje biciklom učenici 5. razreda stječu dodatne kompetencija koje pridonose njihovom sigurnijem sudjelovanju u prometu, ali i mogućnost polaganja biciklističkoga ispita i dobivanje potvrde o osposobljenosti za upravljanje biciklom.

Goran Jerković – učitelj tehničke kulture i voditelj Kluba mladih tehničara Mirko Pereš.

Ivana Ružman Faletar (Ravnateljica škole),

Anamarija Tuškan (pedagoginja škole), Marko Kovač (Domar škole).

Ostali učitelji uključeni u projekt: Nikolina Jevrić (Učiteljica informatike), Tomislav Pavić (Učitelj TZK).

SKUPLJAJMO ZAJEDNO STARE BATERIJE

Poticanje svijesti učenika, njihovih roditelja i mještana o očuvanju prirode i potrebi zbrinjavanja starih baterija.  Poticanje ekološkog djelovanja u školi i domu. Razvijanje poduzetničkog duha.

Aktivnost (projekt) je namijenjena edukaciji učenika od 1.-8. razreda, njihovih roditelja i lokalne zajednice o važnosti odvajanja opasnog od ostalog otpada iz kućanstva te razumijevanju čovjekove uloge u iskorištavanju, mijenjanju i zaštiti prirode.

Učenici od 1. do 8. razreda; učiteljica Kemije Mirela Došen; učiteljica Biologije Ivana Šoštarko; Tvrtka FRIŠ d.o.o. iz Križevaca.

MISIJA “ZELENA BOCA”

Osvješćivanje važnosti recikliranja, skupljanje plastičnih boca

Ekološka osviještenost učenika, štednja i financijska pismenost učenika

Učiteljica S. Mikulić i učenici od 5.-8.razreda, razrednici,  djelatnici škole

VEČER MATEMATIKE

Poticanje izgradnje pozitivnog stava učenika prema matematici.

Popularizacija matematike. Poticanje za nastavak matematičkog obrazovanja.

Učiteljice matematike Sanja Mikulić i Martina Šarić, učenici 8. razreda.

LIKOVNA KOLONIJA

Proširiti vidike likovne umjetnosti. Upoznati učenike s naivnim slikarstvom, Hlebinskom školom.

Upoznati učenike s tehnikom slikanja na staklu – obrnutom tehnikom slikanja planova i prostora.

Učiteljica likovne kulture i daroviti učenici predmetne nastave.

“ŠARENI TRIJEM”

Upoznavanje učenika s umjetnosti starih Rimljana na području Hrvatske.

Usvojiti važnost brige o zdravlju.

LJEPOTA I ZDRAVLJE – SANITAS ET PULCHRITUDO.

Učiteljica likovne kulture , učenici 6.

razreda i Arheološki muzej Istre.

DIGITALNI DETOX

Smanjenje upotrebe digitalnih uređaja i aplikacija te povećanje produktivnosti i koncentracije.

Stjecanje i razvijanje interesa za nedigitalne medije i aktivnosti koje nisu vezane uz ekrane te za kvalitetno provođenje slobodnog vremena. Upoznavanje s drugačijim načinima provođenja slobodnog vremena – neobične izvanškolske aktivnosti.

Pedagoginja Anamarija Tuškan, knjižničarka Ivanka Novoselac, učitelj tehničke kulture Goran Jerković, učenici od 4. do 7. razreda, roditelji, vanjski suradnici.

ŠUMA U ŠKOLI, ŠKOLA U ŠUMI

Približiti  šumarstvo učenicima  te ih naučiti  kako postupati s jednim od najvećih bogatstava koje posjeduje Republika Hrvatska – šumama

Naglašavanje važnosti očuvanja kvalitete okoliša ( šuma) i stvaranje ekološki educirane i savjesne djece. Upoznavanje šumskih biljaka i životinja. Upoznavanje s važnosti očuvanja šuma od požara. Spoznati da šuma može biti likovno i literarno nadahnuće.

Hrvatske šume -UŠP Bjelovar, HGSS Bjelovar, učenici i učitelji, ravnateljica

ABECEDA PREVENCIJE

Osigurati svim učenicima usvajanje osnovnih znanja i vještina potrebnih za uspješno svakodnevno funkcioniranje i razvoj pozitivnog mentalnog zdravlja.

Kroz radionice i predavanja učenicima i roditeljima omogućiti prepoznavanje i savladavanje vještina samopoštovanja, pozitivne slike o sebi, poticati razvoj suradničkih socijalnih vještina te vještina nenasilnog rješavanja sukoba.

MZOM, AZOO, škola, ravnateljica, pedagoginja, razrednici, učenici i roditelji.

ALATI ZA DIGITALNO DOBA

Zaštita djece i mladih od rizičnih ponašanja na Internetu.

Razvoj socio-emocionalnih vještina koje će djeci omogućiti kvalitetno funkcioniranje u svakodnevnom životu, prepoznavanje opasnosti digitalnih medija i ekrana općenito te upućivanje u kvalitetnije načine provođenja slobodnog vremena.

Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, stručne suradnice pedagoginja Anamarija Tuškan i knjižničarka Ivanka Novoselac, učenici 7. razreda, roditelji.

Skip to content