Dobrodošli na web stranicu
OŠ Mirka Pereša, Kapela

“Obrazovanje je najmoćnije oružje kojim možete promijeniti svijet.”
Nelson Mandela
Novi broj Potočnice!
Školska godina 2023./24. i 2024./25.

VIJESTI
Maškare u školi 2025
U utorak, 4. ožujka 2025. godine, u Osnovnoj školi Mirka Pereša, Kapela održan je tradicionalni “Maskenbal u školi”.
Suradnja male i velike škole
Kako naši učenici mogu biti sjajni učitelji pokazale su Magdalena Andrić i Lucija Vranko, učenice 4. razreda.
Snježna čarolija Lego programiranja
U OŠ Mirka Pereša, 24. veljače 2025. održana je radionica “Snježna čarolija Lego programiranja” u organizaciji Udruge informatičara Bjelovarsko-bilogorske županije.
Maškare u školi
Osnovna škola Mirka Pereša, 4.3.2025. organizira “Maškare u školi”.
Posjet KMC-u Bjelovar
Učenici od prvog do četvrtoga razreda posjetili su Kulturno multimedijalni centar u Bjelovaru te su pogledali obiteljski, animirani film medvjedić Paddingoton.
Obilježen Dan zaljubljenih na satu tehničke kulture
14.2.2025. na satu tehničke kulture u 6.A razredu obilježen Dan zaljubljenih – Valentinovo.
Pregledi za upis u 1. razred za školsku godinu 2025./2026.
Poštovani roditelji, u nastavku se nalaze sve informacije vezane uz prijave i preglede za upis u 1. razred.
Valentinovo u našoj školi
14. veljače u našoj je školi obilježen Dan sv. Valentina ili popularnije poznato Valentinovo.
Dan sigurnijeg Interneta, 11. veljače 2025.
Dan sigurnijeg Interneta obilježili smo 11. veljače 2025. godine radionicama i predavanjima na nastavi informatike i satova razrednika u matičnoj školi i PRO Jakopovac te kroz preventivni projekt Digitalni detox.
NATJECANJA
67. školsko natjecanje mladih tehničara
Od 10. do 13.2.2025. održano je Školsko natjecanje mladih tehničara 2024./2025. godine.
Međuopćinsko natjecanje u futsal-u
1. mjesto naših djevojčica na Međuopćinskom natjecanju u futsal-u 2025.
66. državno natjecanje mladih tehničara
30. Državno natjecanje „Sigurno u prometu“
5. mjesto na državnoj razini “Modelarske lige”
Županijska razina Modelarske lige 2024.
