Terenska nastave: Samobor – Znanstveni park Oroslavje – Krapinske Toplice
U petak 23.5.2025., učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Mirka Pereša sudjelovali su na zanimljivoj i edukativnoj terenskoj nastavi koja je obuhvatila posjet Samoboru, Znanstvenom parku u Oroslavju i Krapinskim Toplicama. Putovanje je organizirano u suradnji škole i Turističke agencije Čazmatrans, a prijevoz je bio osiguran autobusom.
Prvo odredište bilo je šarmantno povijesno središte grada Samobora, koje su učenici razgledali uz stručno vodstvo. Tijekom šetnje gradom učenici su imali priliku upoznati se s kulturno-povijesnom baštinom Samobora, njegovim znamenitostima i zanimljivostima koje krije gradska jezgra.
Nakon toga slijedio je posjet Znanstvenom parku u Oroslavju – jedinstvenom mjestu koje prirodne znanosti približava na zabavan i interaktivan način. Učenici su sudjelovali u radionici u sklopu koje su izrađivali model za dokazivanje trećeg Newtonovog zakona (zakona akcije i reakcije), čime su aktivno povezali teorijsko znanje s praktičnom primjenom. Osim radionice, razgledavali su i brojne edukativne interaktivne sadržaje koji na jednostavan, ali dojmljiv način objašnjavaju zakonitosti iz fizike i ostalih prirodnih znanosti.
Zadnja stanica terenske nastave bile su Krapinske Toplice, gdje su učenici imali priliku uživati u vodenim atrakcijama toplica uživati u prirodnom ambijentu i ugodnoj atmosferi. Uz stalni nadzor učitelja i spasioca, učenici su se zabavljali, plivali i uživali u termalnoj vodi koja je Krapinske Toplice učinila popularnima diljem Hrvatske. Kupanje je bilo ne samo osvježenje nakon putovanja i aktivnosti, već i prilika za zajedničko druženje i razvijanje pozitivnog odnosa prema tjelesnoj aktivnosti i zdravom načinu života. Opuštena atmosfera, smijeh i veselje obilježili su ovaj dio dana, koji će učenicima zasigurno ostati u lijepom sjećanju.
Učitelji koji su bili u pratnji učenika: Ivana Kerekeš, Nikolina Jevrić, Valna Bastijančić Erjavec, Tomislav Pavić i Goran Jerković.
Terenska nastava protekla je u izvrsnom raspoloženju, a učenici su se kući vratili obogaćeni novim znanjima i iskustvima. Spoj obrazovanja, kulture i zabave još jednom se pokazao kao dobitna kombinacija u učenju izvan učionice.